Praktisk information

Klinikken er beliggende I Grenaa Sundhedshus, med gode parkeringsmuligheder. Klinikken er moderne indrettet med store lukkede behandlingsrum og træningssal med helt nyt træningsudstyr fra bl.a. Technogym. Klinikken er indrettet med elevator og er handicapvenlig

Yderlige praktiske informationer

Konsultation og træning
For at få en tid skal du kontakte os ved at ringe, møde op eller booke online fra vores hjemmeside.

Til første konsultation skal du medbringe en evt. henvisning fra lægen, operationsbeskrivelse og andre lægelige beskrivelser. 
Du bedes altid medbringe dit sygesikringsbevis/sundhedskort og køre det igennem vores velkomstterminal.

Skal du til træning, beder vi dig om at have indesko på og ligeledes medbringe et svedhåndklæde.

Betaling
Fysiodanmark Grenaa Fysioterapi har overenskomst med sygesikringen.

Fysioterapi er en del af det Danske offentlige sundhedsvæsen. Der gives således tilskud til din behandling/genoptræning hvis du har en henvisning fra lægen.

Hvis du har en henvisning fra lægen yder “Sygeforsikringen danmark” tilskud til behandlinger og til træning.

Har du fra dit forsikringsselskab modtaget en skriftlig accept af, at de dækker behandlingsudgifterne i forbindelse med din skade, bedes du medbringe denne skrivelse, da vi således kan sende regningen direkte til forsikringsselskabet. nogle forsikringsselskaber kræver at der bliver booket igennem deres egen bookingportal.

Vi tager mod Dankort, Mastercard og Visa kort

Husk afbud i god tid!
Det er meget vigtigt at du overholder vores afbudsregler, da det gør det muligt for os at tilbyde din tid til en anden kunde.

Til behandling og alle hold.
Afbud skal gives dagen før inden kl 18.

For sent afbud eller udeblivelse til behandling gebyr kr. 175. pr. 30 min. konsultations tid
For sent afbud til hold gebyr kr. 75
Bemærk at dette er 100% egenbetaling.

Priser – se her

Utilsigtede hændelser/patientklager

Når man går til behandling hos en autoriseret sundhedsperson er der et etableret klage- og erstatningssystem i tilfælde af, at der er gået noget galt i forbindelse med behandlingen.

Hvis man som patient ønsker at klage, over den behandling man har fået, kan man henvende sig til Styrelsen for Patientklager på www.stpk.dk.

Ønsker man at søge om erstatning, kan man rette henvendelse til Patienterstatningen på www.pebl.dk.

Journal

Patienter har altid ret til at få deres egen journal, kontakt din fysioterapeut hvis du ønsker dette.